Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
КАЛИНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД
ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10 липня 2017року № 4-О
Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади
державної служби категорії «В»
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246,
НАКАЗУЮ:
- консультант суду Калинівського районного суду Вінницької області.
Керівник апарату Дудар А.А.
Додаток 1
до наказу від 10.07.2017 № 4-О
УМОВИ
проведення конкурсу на вакантну посаду державної служби категорії «В» -
консультант суду Калинівського районного суду Вінницької області
Загальні умови |
|
||||
Посадові обов’язки |
1. Здійснює систематизацію законодавства та судової практики, рішень Конституційного Суду України, облік та зберігання актів законодавства та судової практики. 2. Здійснює ведення контрольних кодексів та підтримує в контрольному стані Інструкцію з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17.12. 2013. 3. Інформує працівників суду про зміни в чинному законодавстві України та судовій практиці судових органів вищого рівня. 4. Проводить узагальнення роботи суду із звернення судових рішень до виконання. 5. Контролює ведення діловодства в суді. Забезпечує облік і проходження документів у строки, що передбачені чинним законодавством або самим документом, звітує перед керівництвом про стан виконання документів. Здійснює контроль за своєчасним та належним виконанням документів. Контролює порядок підготовки та надсилання вихідної кореспонденції суду. 6. Проводить аналіз стану діловодства та судової статистики в суді за підсумками кожного звітного періоду, здійснює розробку пропозицій з підвищення рівня цієї роботи. 7. Координує роботу архіву суду, надає методичну та практичну допомогу працівникам архіву суду. 8. Здійснює контроль за веденням обліку та зберіганням судових справ, веденням судової статистики, своєчасним та якісним складанням статистичних звітів, координує роботу старшого секретаря суду. 9. Вживає заходів щодо забезпечення гласності даних судової статистики, з цією метою готує відповідні довідки, інформацію та здійснює постійний зв'язок із засобами масової інформації. 10. Веде аналітичну роботу з різних напрямів діяльності суду відповідно до внутрішнього розподілу обов’язків між консультантами суду. 11. Здійснює облік звернень та інформаційних запитів громадян та юридичних осіб, готує проекти відповідей на них, проводить аналіз роботи суду з їх розгляду. 12. Здійснює підготовку та передачу до архіву суду проваджень за запитом на інформацію за минулі роки. 13. Бере участь у плануванні роботи суду, за дорученням керівника апарату суду здійснює контроль за виконанням окремих розділів плану роботи суду. 14. Консультант, виконуючи обов’язки прес-секретаря з метою забезпечення зв’язків з засобами масової інформації: -координує процес розробки комунікаційної стратегії суду з метою побудови ефективних взаємовідносин із цільовою аудиторією суду, підвищення обізнаності про діяльність суду; -здійснює аналіз цільової аудиторії суду, вивчення громадської думки з метою вирішення комунікативних задач; -забезпечує розвиток інформаційних зв’язків між судом та відвідувачами суду, органами державної влади, підприємствами, установами та організаціями, засобами масової інформації (далі – ЗМІ), сприяє формуванню об’єктивної громадської думки про діяльність суду; -забезпечує, в межах компетенції, підготовку прес-релізів, буклетів, брошур, матеріалів для прес-конференцій, брифінгів, аудіовізуальних презентацій із використанням комп’ютерних технологій, періодичних видань щодо діяльності суду; -забезпечує інформаційне наповнення веб-сайту суду та здійснює аналіз ефективності цієї роботи; -бере участь у підготовці відповідей на запити ЗМІ, матеріалів, спрямованих на спростування публікацій, в яких висвітлено недостовірну інформацію, забезпечує оперативне реагування на запити та критичні публікації, повідомлення; -бере участь у підготовці відповідей на звернення громадян та розгляді запитів на інформацію, відповідно до компетенції; -досліджує матеріали та готує проекти текстів статей для розміщення їх у національних, регіональних та місцевих друкованих ЗМІ, а також Інтернет-ресурсах та проектів доповідей, довідок та інших матеріалів для виступів керівництва суду; -координує проведення інтерв’ю з працівниками суду з питань діяльності суду, організаційного забезпечення судочинства; -готує та надає керівництву суду добірки інформаційних матеріалів про діяльність органів судової влади, експрес-аналізів (дайджестів) матеріалів ЗМІ; -направляє в ЗМІ прес-релізи та копії офіційних документів, анонсування подій і заходів, програм і планів суду за попереднім погодженням із керівництвом суду; -розробляє за погодженням із керівництвом суду плани заходів щодо оперативного інформування громадськості та ЗМІ стосовно розгляду резонансних судових справ; -бере участь у підготовці та проведенні прес-конференцій, брифінгів, організації тематичних зустрічей з питань діяльності суду; -організовує методичну допомогу працівникам суду з питань застосування законодавства в інформаційній сфері; -проводить акредитацію представників ЗМІ в суді під час розгляду судових справ; -здійснює моніторинг публікацій у ЗМІ щодо питань діяльності судів загальної юрисдикції, коментарів стосовно справ, які були розглянуті в судах; -координує присутність представників ЗМІ на судових процесах; -аналізує та узагальнює досвід взаємодії суду з громадськістю і ЗМІ; -постійно підвищує рівень своєї професійної компетентності; -виконує інші доручення керівництва суду. 15. Виконує інші доручення керівника апарату суду. 16. Тимчасово виконує обов’язки за вакантними посадами ( до зайняття посади у встановленому законом порядку) та на період щорічних відпусток працівників апарату суду за наказом керівника апарату суду або особи, яка виконує його обов’язки. 17. Організовує роботу з документами, що містять службову інформацію в Калинівському районному суді Вінницької області та веде всі журнали, передбачені Типовою інструкцією про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736.
|
|
|||
Умови оплати праці |
посадовий оклад – 2649 грн.; надбавка за ранг державного службовця; надбавки та доплати передбачені ст..52 Закону України «Про державну службу» від 10 грудня 2015 року № 889-VIII. |
|
|||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково (на постійній основі) |
|
|||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1. Копія паспорта громадянина України. 2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі. 3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. 4. Копія (копії) документа (документів) про освіту. 5. Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою. 6. Заповнена особова картка встановленого зразка. 7.Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік Документи приймаються до 17 год 00 хв до 26 липня 2017 року |
|
|||
Дата, час і місце проведення конкурсу |
31 липня 2017 року о 10 год 00 хв Вінницька область, м.Калинівка, вул. В. Нестерчука, 70, 22400 |
|
|||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Коваль Алла Сергіївна, (04333) 4-09-99, |
|
|||
Вимоги до професійної компетентності |
|
||||
Загальні вимоги |
|
||||
1 |
Освіта |
вища |
|||
2 |
Ступінь вищої освіти |
не нижче молодшого бакалавра або бакалавра |
|||
3 |
Досвід роботи |
не потребує |
|||
4 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
|||
Спеціальні вимоги |
|||||
1 |
Освіта |
спеціальність «Правознавство» або правоохоронна діяльність |
|||
2 |
Знання законодавства |
Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України “Про запобігання корупції”, Закон України “Про доступ до судових рішень”, Закон України “Про захист персональних даних”, Цивільний кодекс України, Цивільний процесуальний кодекс України, Кримінальний кодекс України, Кримінальний процесуальний кодекс України, Кодекс адміністративного судочинства України, Кодекс України про адміністративні правопорушення, рішенні конституційного суду України, постанови Пленуму Верховного суду України. | |||
3 |
Професійні знання |
1) Інструкція з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя , Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затверджена наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 № 173; 2) Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджене рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 (із останніми змінами); 3) Інструкція про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду, затверджена наказом Державної судової адміністрації України від 15.12.2011 № 168; 4) Перелік судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Державної судової адміністрації України від11.02.2010 №22; 5) Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків збереження документів, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5;
|
|||
4 |
Якісне виконання поставлених завдань |
Вміння працювати з інформацією, орієнтація на досягнення кінцевих результатів, вміння вирішувати комплексні завдання, надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати. |
|||
5 |
Командна робота |
Навички роботи в команді, ефективної координації з іншими, вміння надавати зворотній зв’язок. |
|||
6 |
Знання сучасних інформаційних технологій |
володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. |
|||
7 |
Особистісні якості |
відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, орієнтація на саморозвиток, вміння працювати в стресових ситуаціях. |
|||