flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Вимоги до зовнішнього вигляду і культури спілкування

28 лютого 2011, 16:47
 
Лекціяна тему: вимоги до зовнішнього
вигляду і культури спілкування
 
Згідно Закону України «Про державну службу», Правил поведінки працівника суду працівник суду повинен бути охайним, носити діловий одяг та уникати екстравагантності в зовнішньому вигляді; носити нагрудні прозорі таблички (бейджі) із зазначенням свого імені та посади і називати себе на першу вимогу відвідувача суду.
Зовнішній вигляд працівника суду має важливе значення і впливає на ставлення до суду та судової влади з боку громадян. Робота в суді вимагає стриманості в зовнішньому вигляді: доречним є діловий класичний стиль одягу. Слід носити пристойний одяг, стежити за тим, щоб він завжди був охайним, чистим, напрасованим, панчохи – світлих та темних відтінків без візерунків, взуття – начищене та вчасно полагодженим (влітку під час роботи слід уникати носіння занадто відкритих босоніжок та пляжного стилю в одязі). Важливо дбати про особисту регулярну гігієну тіла, уникаючи використання різких дезодорантів; волосся має бути завжди доглянутим.
Правила ділової культури вимагають у процесі спілкування по телефону з громадянами, представниками установ, компаній доброзичливо вітати співрозмовника та називати себе.
Крім дотримання належного зовнішнього вигляду, працівники суду повинні дбати про належний стан свого робочого місця, яке має виглядати впорядкованим та добре організованим.
Працівник суду повинен:
-         дотримуватися високої культури спілкування з громадянами, учасниками судового процесу, суддями та своїми колегами;
-         бути привітним, спілкуватися рівним, спокійним тоном голосу, уникати надмірної жестикуляції;
-         не відповідати на образи, звинувачення або критику з боку громадян, учасників судового процесу, інших працівників суду аналогічним чином, або іншими проявами агресії, що принижують честь і гідність людини;
-         виховувати в собі звичку вибачатися та вміння приймати вибачення інших з метою залагодження потенційного або наявного конфлікту.
 
З перших хвилин розмови з відвідувачами слід уникати питань на кшталт : «Що Вам треба?», «Я не знаю», «Чого Ви хочете?», «Це не моя справа» та ін. Категорично забороняється демонструвати зверхнє ставлення або вдаватися до лексики, яка може сприйматися як образлива чи зневажлива.