flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Загальні рекомендації при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

21 лютого 2018, 14:04

Перед початком роботи з Реєстром

  • потрібно отримати електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП) в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (далі - АЦСК). Перелік АЦСК можна переглянути за посиланням: http://czo.gov.ua/status-ecp;
  • потрібно мати персональнуелектронну поштову скриньку (у разі відсутності персональної електронної поштової скриньки потрібно її створити). Рекомендуємо у назві поштової скриньки не використовувати символи “-”, “_”. Також не рекомендується  використовувати поштові скриньки, розташовані у домені RU (наприклад: хххххх@mail.ru);
  • для коректної роботи з Реєстром рекомендуємо використовувати інтернет-браузер Google Chrome останньої версії. Для встановлення інтернет-браузера Google Chrome Ви можете перейти за посиланням: https://www.google.com/chrome/browser/desktop/index.html.

 

Початок роботи з Реєстром

  • необхідно перейти на сторінку входу до Реєстру за посиланням:  https://portal.nazk.gov.ua/login;
  • правильно обрати АЦСК, який Вам видав ЕЦП, зі списку, обрати файл ключа та ввести пароль особистого ключа ЕЦП, натиснути “Увійти”;
  • при реєстрації обов’язковослід перевірити правильність Ваших даних, а саме П.І.Б. (має бути українською) та ІПН. У разі виявлення розбіжностей необхідно припинити реєстрацію та звернутись до АЦСК, який Вам видав ЕЦП (отримати новий ключ з правильними даними) та здійснити реєстрацію з новим ключем; 
  • при реєстраціїправильно вказуйте адресу персональної електронної поштової скриньки(на цю адресу буде направлено лист підтвердження реєстрації) та Ваш номер телефону (у Реєстрі використовується адреса електронної пошти, яку Ви вказуєте при реєстрації і яка не залежить від адреси, вказаної Вами при отриманні ЕЦП);
  • для завершення реєстрації необхідно увійти до Вашої поштової скриньки (вказаної при реєстрації), відкрити електронний лист “Підтвердження реєстрації у Єдиному Державному Реєстрі Декларацій”та перейти за посиланням. Якщо у вхідній пошті немає листа підтвердження реєстрації перевірте папку “Спам”. 

 

Звертаємо увагу, покрокові інструкції щодо зміни ЕЦП та e-mail розміщені на сайті Національного агентства за посиланнями:

 

 

 

У випадку, якщо Ви змінили електронну поштову скриньку слід здійснити такі дії:

  • авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua/за допомогою  власного електронного цифрового підпису;
  • перейти у вкладку «Мій профіль»;
  • натиснути кнопку «Змінити контактні дані»;
  • у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail»;
  • перейти за посиланням у листі, що надійде на нову поштову скриньку («Зміна E-mail | Єдиний державний реєстр декларацій»);
  • повторно здійснити вхід у Ваш персональний кабінет та перевірити вкладку «Мій профіль».

У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька. Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.

 

Якщо, змінивши електронну поштову скриньку, Ви отримали новий ЕЦП, Вам слід:

  • з нової електронної поштової скриньки написати лист на адресу електронної пошти support@nazk.gov.ua. У темі листа зазначити: змінено ЕЦП та e-mail. У тексті листа зазначити Ваше П.І.Б., ідентифікаційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та правильну (нову) адресу персональної електронної поштової скриньки;
  • виконати дії, зазначені в інструкції, яку Ви отримаєте на вказаний Вами е-mail.

Через де-який час здійсніть спробу входу до Реєстру з новим ЕЦП (не очікуючи підтвердження змін на пошту).

 

Якщо Ви отримали новий ЕЦП, при цьому не змінюючи електронну поштову скриньку, слід здійснити такі дії:

  • натиснути кнопку «Я загубив/змінив свій приватний ключ» на сторінці входу до Реєстру;
  • ввести електронну поштову скриньку, вказану під час реєстрації;
  • перейти до поштової скриньки;
  • перейти за посиланням;
  • обрати АЦСК, в якому отримано новий електронний цифровий підпис;
  • обирати файл приватного ключа ЕЦП та  вказати пароль приватного ключа;
  • натиснути кнопку «Змінити ЕЦП».

Через деякий час здійсніть вхід до Реєстру, не очікуючи підтвердження зміни ЄЦП на пошту.

 

У разі виникнення додаткових питань технічного характеру просимо звертатись листом на електронну поштову скриньку Національного агентства  support@nazk.gov.ua  або за телефоном +38(044)200-06-62.

 

Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru обмежений.

У зв’язку з цим для роботи з Реєстром (отримання повідомлень, підтвердження зміни електронного цифрового підпису тощо) слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, email.ua, gmail.com тощо).

Нагадаємо, оперативний штаб створено у Національному агентстві з метою надання консультацій з питань подання електронних декларацій. Звернутись до штабу можна за телефонами +38(044)200-06-63, +38(044)200-06-64, +38(044)200-06-65, +38(044)200-06-62 або завітати особисто за адресою: м.  Київ, бульвар Дружби народів, 28, каб.105.